اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چند نفر در چهارمحال و بختیاری تایید و یا رد صلاحیت شدند؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان، از صبح امروز ۱۵ دی‌ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

چند نفر در چهارمحال و بختیاری تایید و یا رد صلاحیت شدند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان، از صبح امروز ١۵ دی ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داوطلبانی که به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند، از ۱۷ تا ۱۹ دی فرصت دارند به صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه به اعتراضات رسیدگی و اعلام نتیجه می‌کند.

وی با بیان این‌که هیات نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی مشخص و اعلام شده، افزود: براین اساس از مجموع بررسی‌های انجام شده از داوطلبان استان، صلاحیت ۱۱۰ نفر تایید شده است.

حسین‌میرزایی در ادامه اضافه کرد: از تعداد داوطلبان تاییدصلاحیت شده ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن و ۲۶ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: داوطلبانی که در این مرحله صلاحیت آن‌ها توسط هیات نظات احراز و یا تایید نشده برابر قانون می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها از سوی شورای نگهبان بررسی و نتایج اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است کسانی که داوطلب قانونگذاری برای کشور شده‌اند، در تمام مراحل انتخابات مُرّ قانون را رعایت نمایند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول