اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوری‌ها همراه با سراسر کشور

در پی ترور کور مردم بی‌گناه و زائران مزار سردار دل‌ها در کرمان توسط ایادی استکبار نمازگزاران جمعه نور و دیگر شهرهای این شهرستان با راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایت را محکوم کردند.

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  نوری‌ها همراه با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، یکبار دیگر دست آلوده پلید استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی از آستین مغزهای مفسد و شرارت‌زا بیرون آمد و ملت عزیز ایران را عزادار کرد.

ترور کور کودکان، زنان و مردم شهید پرورایران اسلامی در مراسم بزرگداشت سید شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی عزیز قطعا سبب استواری بیشتر انقلاب اسلامی و هوشیاری و اتحاد بیشتر ملت ایران شده و بیانگر زبونی و ناتوانی بیش از پیش دشمنان خونخوار ملت بزرگ ایران اسلامی است و به هیچ وجه آلام ضربه جبهه مقاومت برای صهیونیزم در سرزمین های اشغالی نخواهد شد.

ترس از زائر و عاشقان سردار سلیمانی به ترس از نام و حتی تصویر  سردار اضافه شد، زیرا دیدن پس از چهار سال از شهادت این بزرگ مرد تاریخ، این ملت نه تنها قهرمانان و پهلوانان دیار خود را فراموش نمی کنند بلکه عاشق تر از همیشه به زیارت مزارشان می روند و قدردان همه تلاش ها و زحمات آنان هستند.

این عشق و دلدادگی مردم به خوبان روزگار که با عشق و دلدادگی شیعیان و آزادگان جهان به اهل بیت علیهم السلام مانند است برای دشمنان اسلام، ایران و شیعیان بسیار سخت و دشوار است و توان دیدن و شنیدن آن را ندارند، همانگونه که دیدن ارادت مردم و زائران سردار سلیمانی را تاب نیاوردند و دست به جنایت زدند و عده ای بی گناه از مردم عادی و بی‌دفاع و بی‌سلاح را با انفجار نه درگیری روبه رو شهید و مجروح کردند.

ملت بزرگ ایران ضمن اخطار به سران استکبار و غرب و همپیمانان داخلی و خارجی آنان، غرب زدگان و نفوذی‌های دشمن، این جنایت را محکوم و وعده می‌دهد انتقام سختی می‌گیرد.

نمازگزاران نوری در شهرهای نور، چمستان و ایزدشهر همراه و هم پای ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی با راهپیمایی و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، این جنایت را محکوم کردند و با تاکید بر اینکه این حرکات مذبوحانه نه تنها خللی در عشق و ارادت این مردم به نظام و انقلاب و شهدا ایجاد نمی کند بلکه سبب دوام انقلاب، پایداری و ایستادگی ملت پای آرمان‌های امام و شهدا به ویژه سردار سلیمانی می شود از  خواستند تا با شناسایی ریشه و محل طرح ریزی اینگونه اقدامات، لانه اصلی و مقرهای فساد را نابود کنند.

راهپیمایان همچنین از مسؤولان خواستند هر چه سریع‌تر عوامل اصلی و پشت پرده این جنایت وحشیانه را شناسایی و ضمن اشد مجازات عاملان،  از عوامل اصلی پشت پرده  و خارجی انتقام سخت که وعده دادند بگیرند و دل ملت و روح شهدا به ویژه سردار سلیمانی و شهدای اخیر کرمان را شاد کنند.

پایان پیام/ ۸۶۰۲۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول