اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و این چند نفر باقی‌مانده آدم‌های مزدور و مواجب‌بگیر این جنایت‌کاران هستند.

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: نماز یک وظیفه، ستون دین و ولایت است و ساختمان دین بدون ستون امکان بنا شدن ندارد.

۱۷ دی سالروز یک توطئه استعماری

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ۱۷ دی‌ماه سالروز یک توطئه استعماری توسط رضا شاه خائن و مقاومت مردمی آگاه در برابر آن است.

وی با اشاره به اینکه دستور رضا شاه مبنی بر کشف حجاب یک مبارزه جدی با چادر بود، افزود: او تلاش کرد بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه زیاد کند و در این رابطه خون‌های زیادی ریخته شد ولی زنان آگاه عفت و حجاب خود را حفظ کردند.

نکونام اضافه کرد: توطئه حجاب‌زدایی امروز نیز وجود دارد اما زنان بصیر با حیا و عفت در جامعه ظاهر شده و محکم در برابر این توطئه ایستاده‌اند.

حادثه تروریستی کرمان نباید سبب غفلت از نسل‌کشی غزه شود

وی با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و این چند نفر باقی‌مانده آدم‌های مزدور و مواجب‌بگیر این جنایت‌کاران هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: آمریکا و اسرائیل در غزه با شکست مواجه شده‌اند و طوفان‌الاقصی ضربه‌ای جبران ناپذیر به آنان وارد کرده اما در این بین حماس نه تنها نابود نشد بلکه قوی‌تر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: بر همه آشکار است که اسرائیل توان مقابله با نیروهای مسلح حماس را ندارد و به همین علت به جان مردم عادی افتاده و به زنان و کودکان حمله می‌کند، کشتن زن و کودک نشانه قدرت نیست نشانه استیصال و درماندگی این رژیم منحوس است. 

نکونام با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان نباید سبب غفلت از نسل‌کشی غزه شود، تصریح کرد: امروز نباید نگاه‌ها از غزه عبور کند چرا که اسرائیل با این کار می‌خواهد توجهات را از غزه دور کرده تا او به نسل‌کشی خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: امروز در سراسر ایران تنفر و انزجار از این انسان‌های پلید آشکار است و ملت‌ها نشان دادند که مقاوم‌تر از نیروهای مسلح هستند و این همان جنگ نرم است.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: امروز انتقام سخت و هدف اصلی، نابودی رژیم صهیونیستی است و ما به این هدف نزدیک هستیم البته حرکت راهبردی مستلزم صبر راهبردی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول