اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

گزینشگران نقش مهمی در عدالت محوری و شایسته سالاری دارند

استاندار لرستان گفت: گزینش‌گران در شایسته‌سالاری و عدالت محوری در سیستم اداری نقش مهمی دارند، لذا باید به گونه‌ای اقدام کرد تا انتظارات مردم به خوبی تحقق پیدا کند.

گزینشگران نقش مهمی در عدالت محوری و شایسته سالاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران استان، ضمن محکوم‌ کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان به ملت شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: همه ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی برایمان روشن کرده‌اند.

وی افزود: امروز ملت ایران و هر انسان آزاده‌ای عزادار شهادت هم‌وطنان در اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به دشواری و اهمیت گزینش و با بیان اینکه انبیاء، ائمه الهی و شهدا برگزیدگان و گزینش شدگان الهی هستند، گفت: گزینشگران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند، مقتدای همه در کار باید امام علی(ع) باشد تا افراد نیکو، شایسته و توانمند انتخاب شوند.

وی افزود: این جایگاه حساس فلسفه وجودی دارد که در کتب الهی، احادیث و همچنین مورد تاکید امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی بود که توسط ایشان فرمان تاریخی راه‌اندازی این تشکیلات صادر شد.

زیویار تصریح کرد: این تشکیلات به‌منظور بهره‌گیری از ابزار و فضای مناسب در جهت استفاده و جذب نیروهای متعهد، شایسته و متخصص برای ایجاد تحول اساسی در سیستم اداری و خدمت‌گزاری به خلق خدا تاسیس شد.

وی با بیان اینکه حلقه‌های اندیشه‌ورز باید ساز و کارهای مناسب و مهم را در انتصابات و بکارگیری افراد شایسته و توانمند در سیستم‌های اداری مورد توجه قرار دهند، افزود: موانع و مشکلات باید مطرح و بررسی شود تا در جهت بهتر شدن اقدام کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه گزینش‌گران در شایسته‌سالاری و عدالت محوری در سیستم اداری نقش مهمی دارند، عنوان کرد: باید به گونه‌ای اقدام کرد تا انتظارات مردم به خوبی تحقق پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول