اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دانشجویان ایرانی مقیم چین: حمله تروریستی کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم

جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم چین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد.

دانشجویان ایرانی مقیم چین: حمله تروریستی کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم چین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد. 

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ (سوره مبارکه بروج آیه 8)
و بر آنان عیبى نگرفته بودند جز اینکه به خداى ارجمند ستوده ایمان آورده بودند

با ابراز تأسف و اندوه عمیق، ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد. 

ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که هیچ عقلانیتی در این اقدام وحشیانه وجود ندارد. حملات تروریستی نه تنها با ارزش‌های انسانی و اخلاقی ما در تضاد است، بلکه بر خلاف کلیه قوانین و موازین بین المللی و حقوق بشری است. بر این باور هستیم که همبستگی، صلح و همکاری بین ملت‌ها و افراد جهان استواری و ثبات را به جامعه بشریت می‌بخشد.

ما با خانواده‌های قربانیان این حمله و همچنین با ملت ایران در این روز های  سخت، همدردی و همراهی قلبی خود را اعلام می داریم. در این لحظات دشوار، ما از خداوند منان برای آن‌ها تسلی و صبر مسئلت داریم و از جامعه بین‌المللی می خواهیم این اعمال تروریستی را قاطعانه محکوم ‌کند.

همچنین، ما خواستار اقدامات فوری و مؤثر از سوی مقامات و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شناسایی و دستگیری عوامل این حمله تروریستی هستیم. ضرورت اجرای عدالت خواسته آحاد ملت ایران و تمامی عدالت خواهان عالم است.

در پایان، لازم به تاکید است که این تهدید جهانی نیازمند تلاش مشترک و هماهنگی بین کشورها و سازمان‌های بین‌المللی است تا بتوانیم امنیت و صلح را در سراسر جهان تحقق بخشیم. امید است که با اهتمام و حسن توجه همه جانبه، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و به جهانی صلح آمیز و آرامش بخش برای همه ملل دست یابیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول