اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی، جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تربیت مدرس در پی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کزد.

در متن این بیانیه آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 “مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره و اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فاجعه تکان دهنده و دردناک تروریستی کرمان قلب همه مردم شهید پرورایران را به درد آورد.

بار دیگر دشمنان خونخوار، بزدل و ضعیف ایران اسلامی نتوانستند وفاداری و قدرشناسی ملت انقلابی ایران را تاب بیاورند و رذالت و پستی خود را با دو انفجار کور تروریستی و جنایتکارانه در اطراف گلزار شهدای کرمان و شهادت و زخمی کردن شماری از هم‌وطنان عزیز نشان دادند.
 بدون شک نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران همچنان در عین قرارگیری در اوج اقتدار و پیشگام در مسیر مبارزه با تروریسم، قربانی این پدیده شوم زاده شده استکبار غربی-آمریکایی و صهیونیستی است.

دانشگاه تربیت مدرس ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه و تروریستی کرمان ، شهادت شماری از هموطنان عزیز را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی شناسایی و مجازات عاملان این حادثه تروریستی را خواستار است.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول