به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سفر رئیسجمهور به استان زنجان ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت از صبح امروز در شرکت گاز استان زنجان برای پاسخ به مراجعات و مشکلات مردمی آغاز به کارکرد.
نماینده وزارت نفت و مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات در حاشیه فعالیت میز خدمت وزارت نفت اظهار داشت: میز خدمت وزارت نفت در راستای رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم و مشترکان و کارکنان شرکت گاز و سایر شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت در استان زنجان ایجاد شده است تا مراجعهکنندگان بتوانند مسائل و مطالبات خود را در آن مطرح کنند.
مرتضی رضیئی با اشاره به اینکه میز خدمت وزارت نفت باهدف تکریم اربابرجوع آسانسازی و تسریع روند پیگیری مطالبات، شکایات و درخواستهای مردم استان در شرکت گاز زنجان ایجاد شده است، افزود: سیاستی که دولت سیزدهم در این طرح پیش گرفته است رهگشایی و گرهگشایی مسائل مردم است و مسئولان در قالب این طرح با شنیدن مسائل مطرح شده در چارچوب قانون به آنها رسیدگی میکنند.
وی با تأکید بر اینکه مردم حق دارند با مسئولان و خدمت گذاران خود دیدار داشته باشند تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، اذعان داشت: وقتی مردم بهصورت چهرهبهچهره با مسئولان دیدار کرده و مسائل خود را مطرح میکنند راحتتر باور میکنند که به مسائلشان رسیدگی میشود و قانع خواهند شد.
نماینده وزارت نفت و مدیرکل، بازرسی نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات پاسخگویی شفافسازی و تقویت سازوکارهای کنترلی و مدیریت یکپارچه، امور نظارت بر نحوه اطلاعرسانی بهموقع در مورد ضوابط و مقررات ابلاغی و اخلاقمداری کارکنان شرکت را از جمله برنامههای پیش روی ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت خواند و یادآور شد: در کنار پاسخگویی به مطالبات و مسائل مراجعهکنندگان بر نحوه عملکرد مدیران و مسئولان استانی در راستای خدماترسانی به مردم نظارت میشود.
رضیئی با بیان اینکه عمده مسائل مطرح شده در این ستاد در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت است، افزود: با توجهبه تجربیات گذشته در استانهای مختلف عمده درخواستهای مراجعه کنندگان در زمینه اشتغال و یا تبدیل وضعیت از پیمانی بهقرار و یا قراردادی به رسمی است که سعی میکنیم در چارچوب ضوابط و قانون به مسائل مطرح شده پاسخگو باشیم و آنها را راهنمایی کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان با مراجعه به میز خدمت وزارت نفت مسائل و مشکلات خود را در حوزه این وزارتخانه به کارشناسان مربوطه ارائه کرده و سپس با دریافت کد رهگیری از سامانه سامد یا ۱۱۱ روند انجام کار خود را پیگیری کنند.
در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامههای شرکت گاز زنجان در دور دوم سفر ریاستجمهوری به استان اظهار داشت: شرکت گاز استان زنجان در کنار بهرهبرداری و افتتاح طرحهای مختلف گازرسانی در سطح استان با استقرار ستاد ارتباطات مردمی به شکایات و تقاضای مردمی در حوزه وزارتخانه نفت رسیدگی میکند.
رحیم سلیمانینژاد با بیان اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت شماره (18) با حضور مرتضی رضیئی در محل ساختمان مرکزی شرکت گاز استان زنجان مستقر شده و آماده پاسخگویی مراجعه کنندگان است، خاطرنشان کرد: ستاد شماره (18) از روز پنجشنبه 14 دی تا روز شنبه 16 دی به مدت ۳ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر در محل استقرا خود آماده پاسخگویی به متقاضیان، شهروندان، مشترکان و کارکنان شرکت گاز استان زنجان است.
پایان پیام/2308