اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اقدامات تروریستی دشمنان ملت ایران را مقاوم‌تر می‌کند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از ۴۰ سال است که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده‌ایم، ما پای این انقلاب و اسلام هستیم و اقدامات تروریستی علیه ملت، باعث انسجام و همدلی و مقاومت بیش‌ازپیش ما علیه دشمنان خواهد بود.

اقدامات تروریستی دشمنان ملت ایران را مقاوم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق نژاد شب گذشته در جمع خادمان مسجد جمکران ضمن تسلیت حادثه غمبار به شهادت رسیدن بیش از ۱۰۰ نفر و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کردند: دشمنان ما اگر از ما نمی‌پذیرند که ایران اسلامی مقاوم است و با این حوادث جزئی عقب نمی‌نشیند از دوستانشان بپرسند که جان کری در مجلس سنا درباره شکست خوردن فشارها به جمهوری اسلامی ایران چه گفته است.

وی ادامه داد: دشمن خیال می‌کند با انجام تحرکات تروریستی ملت ایران را به عقب‌نشینی وا می‌دارد، ولی نمونه کوچک این مقاومت بیش از دو ماه است در فلسطین و غزه خودش را نشان داده است؛ فشار بی‌سابقه و قتل و غارت ازیک‌طرف و دفاع جانانه از طرف دیگر که درنهایت نیز مقاومت پیروز خواهد شد، چراکه خداوند مقاومت را دوست دارد و وعده پیروزی آن را داده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه محور مقاومت تربیت‌شده انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: دنیا دید آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانش در برابر یک ملت کوچک در محاصره ناتوان شدند، این ایستادگی الگو گرفته شده از انقلاب اسلامی است.

اجاق نژاد خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده‌ایم، ولی دشمن نمی‌بیند ملت چگونه درراه اسلام و انقلاب و ایران جان و مال و فرزندانشان را تقدیم کرده و می‌کنند؛ ما پای این انقلاب و اسلام هستیم و اقدامات تروریستی علیه ملت، باعث انسجام و همدلی و مقاومت بیش‌ازپیش ما علیه دشمنان خواهد بود.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول