اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم‌ تببین رسانه‌ها از نقش استکبار جهانی در حادثه تروریستی کرمان

مسوول سازمان بسیج رسانه مازندران بر لزوم‌ تببین رسانه‌ها از نقش عوامل حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها به تبیین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه عاملان آن باشند.

لزوم‌ تببین رسانه‌ها از نقش استکبار جهانی در حادثه تروریستی کرمان

عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با بیان اینکه دشمن انتقام شکست‌هایش در محور مقاومت را از مردم عادی می‌گیرد، اظهار کرد: محور مقاومت با حمایت و کمک مردم در برابر وحشی‌های کروات زده ایستاده و زنده و دشمن به دنبال انتقام از مردم است.

وی شهادت ۹۵ نفر از زائران شهید سلیمانی را نشانه هدف درست و بزرگی وی برشمرد و گفت: دشمنان اسلام هنوز کینه حاج قاسم را به دل دارند و شکست‌های سنگین آن‌ها در محور مقاومت و نبرد غزه موجب شده تا از مردم که حامیان اصلی محور مقاومت هستند انتقام بگیرند.

مسوول بسیج رسانه مازندران ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و نوکران پست فطرتشان وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی شکست‌های مفتضحانه خود را در عرصه رسانه‌ای و جهانی بگیرند مانند غزه انتقام شکست هایشان را از مردم، کودکان و زنان می‌گیرند.

حق‌شناس گفت: در برابر چنین جنایت ضد انسانی و ضد بشری همکاران رسانه‌ای نباید سکوت کنند و به تبیین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار کودک‌کش در این‌ ترور شوند.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول