اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اجتماع مردم رشت در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

مردمان دیار میرزا امشب در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا در حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن شمار زیادی از هموطنان و زائران سردار دل‌ها، در گلزار شهدای رشت تجمع کردند.‌

اجتماع مردم رشت در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گیلانیان ولایتمدر و خالقان حماسه بصیرتی هشت دی امشب در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا در حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن شمار زیادی از هموطنان و زائران سردار دل‌ها در گلزار شهدای رشت تجمع کردند‌.

تجمع‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از جنایات دنیای استکبار به ویژه آمریکا و حامیانش اعلام کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه هولناک شدند.

همچنین مردان و زنان حاضر در این تجمع با سردادن شعار" این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده" و " اباالفضل علمدار، خامنه‌ای نگه‌دار " عشق و ارادت خود به رهبر فرزانه انقلاب و وفاداری به ارزش‌های انقلاب و نظام‌اسلامی اعلام کردند.

مردان و زنان ایرانی با حضور در گلزار شهدای رشت  حضور پیدا کردند تا بگویند آنان نیز راه سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد و از پای نخواهند نشست.

 

به گزارش فارس، همچنین آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان و سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و مجمع نمایندگان گیلان به طور جداگانه‌ای با صدور پیامی شهادت تعدادی از هموطنان و زائرین مرقد شهیدحاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول