اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اردوی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی سیریک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم، اردوی جهادی دو روزه به همت گروه جهادی پزشکی اعزامی موسسه راه ایمان و شبکه بهداشت و درمان سیریک برگزار شد.

اردوی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر مجتبی مهترپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک امروز اظهار کرد: در این اردوی جهادی که بالغ بر 7 نفر نیروی متخصص کادر درمان متشکل از متخصص زنان، داخلی، اطفال، چشم پزشکی، طب فیزیکی، سونوگرافی و پزشک عمومی بهمراه سایر همکاران این مرکز در این اردو حضور داشتند خدماتی از قبیل ویزیت، آموزش، تزریقات درون مفصلی، سرم تراپی، نوار قلب، سونوگرافی، و تجویز دارو بصورت رایگان به مراجعین ارائه دادند.

وی ضمن تشکر و  قدردانی از گروه جهادی اعزامی تصریح کرد: در این اردوی جهادی به تعداد ۱۱۸۵ نفر از مراجعین خدمات آموزشی و درمانی رایگان ارائه شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: اهمیت اردوهای جهادی در بعد اول و ظاهر آن، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و انتقال فرهنگ جهادی به مردم و مسئولان محلی توسط نخبگان و متخصصانی است که از درآمد خود گذشته و به عرصه خدمت رسانی آمده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول