اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: ۱۸ زندانی مرد و ۲ زندانی زن جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدالقدس به آغوش خانواده بازگشتند‌.

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با همکاری ستاد دیه و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضائی و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهیدالقدس ، ۲۰ زندانی استان ایلام (۲ زن و ۱۸ مرد) از زندان آزاد شدند.

علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم گفت: الگو برداری از سیره زندگی ائمه اطهار (ع) و الهام گیری از کرامات و فضائل اخلاقی و شخصیت برجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، ما را در مسیر درست زندگی قرار می دهد.

 وی افزود: تلاش مراجع قضائی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و سعی کنید بازگشت سالمی به جامعه داشته باشید و با خودسازی و توکل به رحمت پروردگار به دنبال جبران گذشته و ساختن آینده ای روشن باشید.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان نیازمند مالی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این آمار را افزایش داده و با کمک خیرین و ستاد دیه، زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی افزود: همکاری اثربخش مراجع قضائی در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان زمینه ساز آزادی و رفع مشکلات زندانیان است که بحمدالله تعامل مطلوب قضات در پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش پررنگی داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول