اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز بکار جشنواره تئاتر استانی خانواده و جوانی جمعیت در اردکان

نخستین جشنواره تئاتر استانی یزد امروز چهارشنبه با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در اردکان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

آغاز بکار جشنواره تئاتر استانی خانواده و جوانی جمعیت در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، نخستین جشنواره تئاتر استانی یزد از امروز چهارشنبه ۱۳ دیماه در این شهرستان آغازبکار کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این رویداد فرهنگی و هنری طی سه روز با مشارکت ۲۸ گروه نمایشی در شهرستان اردکان برگزار است.

از تعداد کل آثار ارسالی به اولین دوره جشنواره تئاتر استانی خانواده و جمعیت، ۱۸ اثر به بخش بازبینی راه یافت و در مرحله نهایی ۹ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

آثار منتخب این رویداد از امروز با اجرای نمایش «زمان لرزه» از اردکان، «آیفون» از یزد و «پشت کوه‌های قاف» از میبد اکران می شود و قرار است فردا پنج شنبه ۱۴ دیماه نیز تئاتر«احتمال سقوط یک مترو در خانه» از اردکان، «آب و آیینه» از بافق، «اسکرین شات و تئائر وززز» از اردکان اکران شوند.

در روز جمعه نیز به عنوان آخرین روز جشنواره آثار «وناد» از یزد و «آبسته» از اردکان اجرا می شوند و در مراسم اختتامیه از برترین های این دوره جشنواره تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ کوروش نریمانی، سیروس همتی و توحید معصومی مسئولیت هیأت داوران نخستین جشنواره تئاتر استانی یزد با موضوع «خانواده و جوانی جمعیت» را به عهده دارند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول