اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشکل‌های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند

استاندار مرکزی گفت: حضور مردم صحنه انتخابات در جهت عزت نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها حامی مقاومت در برابر استکبار ضروری است و در این زمینه موسسات و خیریه‌های مردمی می توانند تأثیرگذار باشند.

تشکل‌های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آئین نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان مرکزی که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهداف دولت بدون کمک‌های حلقه‌های میانی و کمک‌های مردمی محقق نمی‌شود و نمی‌توانیم مسیر پیشرفت را با شتاب مناسب طی کنیم. 

وی با بیان اینکه هر کجا پیشرفت بوده پای مردم در میان بوده است، افزود: به گفته حضرت امام(ره) حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات و تکلیف شرعی است و مهم‌ترین عامل در این زمینه حضور مردم در صحنه است. 

استاندار مرکزی بیان کرد: امسال یکی از نمادهای  حضور در صحنه مردم انتخاب است که در این مقطع سرنوشت ساز لازم است در عرصه داخلی و بین المللی برای عزت بین المللی جمهوری اسلامی که تنها حامی جریان مقاومت در برابر استکبار است در جریان انتخابات تلاش کنیم. 

مخلص الائمه تاکید کرد: اگر عزت جمهوری اسلامی را می‌خواهیم و اگر قرار است به غزه کمک کنیم دستمان به جایی نمی‌رسد جز اینکه در انتخابات شرکت کنیم و در برگزاری هر چه باشکوه تر آن بکوشیم.

وی با اشاره به ضرورت داشتن مجلسی با علم و آگاهی، افزود: لازم است موسسات و خیریه‌ها در کنار همه کارهای خیری که دنبال می‌کنند نسبت به انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی توجه داشته باشند و در ارتباطاتی که دارند با کمک مردم و خانواده‌هایی که در سطح استان در پوشش دارند کمک کنند، انتخابات با شکوه انجام شود. 

استاندار مرکزی گفت: بار بزرگ خدمت به مردم از هیچ دولتی بدون کمک مردم ممکن نیست و از همین رو تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می شود جای تشکر دارد. 

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از تمبر یادبود آئین نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی از جمعی از این موسسات تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول