اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت بیش از ۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری بوشهر

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده است.

ثبت بیش از ۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری بوشهر

محبوبه شهریاری رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده، اظهار داشت: این تماس‌ها نسبت به بازه مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: طی سال جاری پنج هزار و ۹۸۷ تماس به‌طور مستقیم توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها پاسخ داده شده و ۳۰۰ تماس نیز در قالب بخش گویا پاسخگویی شد.

شهریاری در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱، خاطرنشان کرد: شکایات مربوط به بار ۷۰۹ مورد، امور مسافری ۵۵۰ و ایمنی راه ۴۷۱ مورد بوده است. 

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و اینترنتی WWW.۱۴۱.ir با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌است و کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول