اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دزد باغات شهریار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق سابقه‌دار مزارع و باغات این شهرستان خبر داد.

دزد باغات شهریار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از مزارع و باغات در مناطقی از شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع در جهت شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس ادامه داشت و در نهایت یک سارق سابقه‌دار مزارع و باغات در شهرستان شهریار شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پایگاه آگاهی و در تحقیقات اولیه انجام شده به 25 فقره سرقت اموال باغداران و کشاورزان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ فتاحی در پایان به کشاورزان و باغداران توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیسی تا حد امکان از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی با ارزش در اماکن بدون حفاظ ایمن خودداری کرده و آنها را در محلی امن نگهداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول