اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستبند پلیس بر دستان قاتل 14 ساله

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب قاتلی که در نزاع جمعی مرتکب قتل شده و متواری شده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

دستبند پلیس بر دستان قاتل 14 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی چند نوجوان و قتل یکی از عاملان درگیری در شهر سندرک شهرستان میناب ،  پیگیری موضوع دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سندرک با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و در تخقیقات میدانی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد جند نوجوان با هم درگیر و دراین نزاع جمعی دو نوجوان 14 و 17 ساله با چاقو با یکدیگر در گیر شده  که متهم 14 ساله با ضربه چاقو به گردن دیگر عامل درگیری  منجر به قتل وی شده و از صحنه متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و همکاری پلیس اگاهی میناب ، قاتل 14 ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم آلات قتل  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار  جاویدان در پایان  با بیان این که خانواده های و والدین باید بیش از پیش مراقب و مواظب فرزندان خود باشند، خطاب به مجرمین و افراد هنجار شکن  هشدار داد که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول