اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آینده افتخارآمیز در گرو علم، ایمان و بصیرت است

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آینده افتخارآمیز و عزتمندانه از آن کسی است که علم، ایمان و بصیرت را آمیخته با هنر بیامیزد و در زندگی از آن بهره‌گیری کند.

آینده افتخارآمیز در گرو علم، ایمان و بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی بعد از ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر ضمن گرامیداشت روز مادر و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره ستاره فروزان علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: از برپایی این جشنواره بسیار موثر، دلپذیر و لذت بخش که در این چندین سال تجربه نکردم تشکر می‌کنم.

اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: جایگاه مادر منحصربفرد است و از خداوند می‌خواهیم درک و ادای حق این جایگاه را به همه عنایت فرماید.

محمدحسنی در ادامه ضمن بیان اینکه آینده افتخارآمیز و عزتمندانه از آن کسی است که علم، ایمان و بصیرت را آمیخته با هنر بیامیزد و داشته باشد، افزود: شما دانشجویان این دانشگاه هر سه را دارید به شرطی که موقتی نباشد.

وی خواستار توجه به قرآن کریم شد و گفت: راه رسیدن به عزت ارتباط تنگاتنگ، انس با قرآن و عمل به آن است.

وی افزود: هر آنچه در این جلسه طولانی گفته شده آمیخته با هنر بود و نمی‌توان برای عامل ماندگاری هر کاری با هنر تاریخ مصرف زمانی و مکانی تعریف کرد چون ماندگار است.

برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شما دانشجویان با سواد، با اخلاق و متدین دانشگاه امام خمینی(ره) این راه را به عنوان یک راهبرد همیشگی در دستور کار خود قرار دهید، گفت: آینده از آن ارتش جمهوری اسلامی است.

*افزایش اقتدار ارتش با اتحاد و همبستگی

امیر دریادار بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه‌ و روز مادر گفت: اگر زنان پاکدامن در این ممکلت وجود نداشتند مردان را در آسمان پیدا نمی‌کردند.

وی به هدف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره‌ها علاوه بر برنامه‌های تدارک دیده هدف خودباوری، خود شناسی، با هم بودن و در کنار هم بودن را دنبال می‌کند. 

وی افزود: در سایر دانشکده‌ها بصورت تکی انجام می‌شود و کارهای گروهی فقط در دانشگاه افسری است چون قدرت شما در زمانی حاصل می‌شود که در کنار هم هستید.

اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

دریادار بلوچ ضمن بیان اینکه یک ارتش به صورت انفرادی هیچکاری نمی‌تواند بکند، افزود: مشت واحده در زمانی است که شما بتوانید در کنار هم باشید.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امیدوارم در کنار هم بودن قدرت بازدارندگی کشور را بالا ببرد، تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در راستای انجام کارورزی به زودی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

دریادار بلوچ خطاب به دانشجویان عنوان کرد: بدانید آینده نیروی دریایی شما هستید و شما هستید که در آینده کارهای بزرگی را همچون ماموریت ناو گروه ۸۶ را انجام خواهید داد و برگ زرین و افتخاری را در دفتر نیروی دریایی ثبت خواهید کرد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول