اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهیابی ۳ گروه نمایشی زنجان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: ۳ گروه نمایشی از استان زنجان به مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» راه یافتند.

راهیابی ۳ گروه نمایشی زنجان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم رستمخانی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی ۳ گروه نمایشی از استان زنجان به مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان زنجانی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در ادامه گفت: نمایش صحنه‌ای «عروس کارون» به کارگردانی رضا یاوری از شهرستان زنجان، نمایش صحنه‌ای «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرمدره، نمایش خیابانی «فرکانس» به کارگردانی حمید اسدبیگی از شهرستان خرمدره نمایش‌های راه یافته از استان زنجان به این جشنواره است.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی نمایش‌های معرفی شده از ۳۲ استان کشور، طبق نظر دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سوادی عشق» دو نمایش صحنه‌ای «عروس کارون» به کارگردانی رضا یاوری و «عاشقانه‌های دوبازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی داود نجفی از استان زنجان، جزء ۱۵ گروه راه یافته به مرحله پایانی جشنواره در بخش صحنه‌ای شدند.

رستمخانی اضافه کرد: در بخش نمایش‌های خیابانی، نمایش «فرکانس» به کارگردانی حمید اسدبیگی از استان زنجان، جزء ۱۵ گروه راه یافته به مرحله پایانی جشنواره در بخش نمایش خیابانی شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از ۷۰۰ گروه نمایش از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده بودند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول