اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قطع دست متجاوزان به بیت المال انتظار جدی دستگاه قضایی و دولت است

معاون اول قوه قضائیه حمایت جدی از واحدهای تولیدی و واحدهای دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را مورد تاکید دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق عامه و قطع دست متجاوزان به بیت المال مورد انتظار جدی دستگاه قضایی و دولت است.

قطع دست متجاوزان به بیت المال  انتظار جدی دستگاه قضایی و دولت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  حجت‌الاسلام محمد مصدق صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک اظهار داشت: ایام عزیزی را پشت سر گذاشته و پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: نهم دی ماه را پشت سر گذاشتیم، نهم دی نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اوج ولایت مداری و بصیرت مردم را به اثبات رساند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: در نهم دی ماه مردم ولایت مدار جای جای ایران اسلامی به تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب امید دشمنان اسلام به ویژه فتنه‌انگیزان خارجی را ناامید کردند و بساط فتنه را برچیدند.

مصدق با اشاره به توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان لحظه‌ای دست از توطئه  علیه ایران اسلامی بر نداشتند، برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی هر دم دسیسه می‌کنند که لازم است در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برنامه زندگی ما در نظام جمهوری اسلامی است و بخشنامه نیست، متاسفانه در قوه نتوانستیم این مهم را اجرا کنیم. 

مصدق  رضایتمندی مردم را اصلی مهم برشمرد و بیان کرد: ‌مختومه شدن پرونده‌های قضایی بدون رضایتمندی مفهومی ندارد  باید در آمار‌ وارده و مختومه‌ها رضایت‌مندی مردم را کسب کنیم.

 وی تاکید کرد:  یکی از برنامه‌های اساسی دستگاه قضا برخورد جدی با ناهنجاری‌ها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره است.

وی  حمایت جدی از واحدهای تولیدی و واحدهای دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را مورد تاکید دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق عامه و قطع دست متجاوزان به بیت المال مورد انتظار جدی دستگاه قضایی و دولت است.

 

  دولت شبانه روز برای ترمیم اعتماد مردم در حال تلاش است

استاندار مرکزی نیز گفت: در راستای افزایش سرمایه اجتماعی دولت یکی از مهم‌ترین اهداف خود را پروژه ترمیم اعتماد مردم قرار داد و شبانه‌ روز برای تحقق آن در کار و فعالیت است.

فرزاد مخلص‌الائمه اظهار کرد: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین سرمایه هر جامعه است و تمام سعی و تلاش دولت سیزدهم در این است که این سرمایه را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل کم کاری دولت‌های گذشته در حل مسائل و مشکلات مردم اعتماد مردم به مسوولان کاهش یافته بود، افزود: در راستای افزایش سرمایه اجتماعی دولت یکی از مهم‌ترین اهداف خود را پروژه ترمیم اعتماد مردم قرار داد و شبانه‌ روز برای تحقق آن در کار و فعالیت است.

استاندار مرکزی همراهی و همدلی و همفکری دستگاه قضایی با مجموعه دولت را عامل اصلی ارتقای  اعتماد مردم دانست و افزود: هوشیاری دستگاه قضا به خوبی می‌تواند دولت را در اجرای هرچه بهتر امور که همان پیشرفت کشور و حل مسائل و مشکلات جامعه است یاری دهد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: تمام بخش‌های جامعه اعم از دولت و مجلس و دستگاه قضایی زنجیروار بهم وابسته و پیوسته هستند و موفقیت هر کدام تکمیل کننده موفقیت سایر بخش‌های جامعه است چرا که مردم هم بخش‌ها را به چشم نظام و دولت می‌بینند و موفقیت هر جزء این مجموعه مصداق موفقیت نظام در خدمت رسانی است.

 عمل به منویات مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزایی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز عمل به منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضایی را سیاست محوری دستگاه قضا در استان اعلام کرد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول