اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کتاب «اصول تبلیغات در کمپین های سیاسی» به بازار آمد

تازه‌ترین فعالیت رضا کمالی زرکانی، نویسنده و نخبه فرهنگی هرمزگان، پژوهش و ارائه‌ اثری در خور تامل با عنوان «اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی» است.

کتاب «اصول تبلیغات در کمپین های سیاسی» به بازار آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، «رضا کمالی زرکانی» با توجه به فعالیت‌ها و مناصبی که در حوزه‌ فرهنگ وهنر داشته است از جمله چهره‌های تاثیرگذار در این حوزه، در استان هرمزگان محسوب می‌شود.

تازه‌ترین فعالیت دکتر کمالی، پژوهش و تحقیق و ارائه‌ اثری در خور تامل با عنوان «اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی» است.

کتابی که حاصل تامل و ژرف اندیشی این پژوهشگر خوش قلم پیرامون موضوعی است که از حیث فراوانی در فضای پژوهش و تحقیق کمتر به آن پرداخته شده است. 

تبلیغات سیاسی به عنوان یکی از عوامل مهم در فرایند دموکراسی و تشکیل نظام سیاسی یک کشور، نقش بسیار حائز اهمیتی را در جامعه ایفا می کند. این نوع تبلیغات، برای اطلاع رسانی و تاثیرگذاری بر نظرسنجی ها، انتخابات، و تصمیم گیری های سیاسی به کار می رود. با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری تبلیغات سیاسی، لازم است نقش آفرینان این حوزه با اصول آن آشنا باشند. 

این کتاب با هدف بررسی و تبیین اصول و قوانین مربوط به تبلیغات سیاسی، به عنوان یک راهنمای جامع برای فعالان سیاسی، محققان و علاقمندان به حوزه تبلیغات و سیاست تهیه شده است. در این کتاب، به بررسی مفاهیم و تعاریف اساسی ارتباط، اقناع، تبلیغ، کمپین، روش ها و ابزارهای تبلیغات سیاسی، نقش رسانه ها و اینترنت در فرآیند این نوع خاص از تبلیغات پرداخته شده است. 

کتاب اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی در 346 صفحه در قطع رقعی گرد آمده است. این کتاب به شکل ترکیبی شامل عکس‌ها و تصاویر رنگی و متن سیاه و سفید آماده سازی شده و صفحه آرایی آن را «فروز زیره پور» و طراحی جلد آن را «صدیقه غلامی» بر عهده داشتند. 

انتشارات سمت روشن کلمه به عنوان ناشر این کتاب آن را به انتشار رسانده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول