اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایران اسلامی را کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان دانست و ضرورت صیانت از این کانون مقدس تاکید کرد.

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نمی کند، این وظیفه دستگاه قضایی است که با هوشیاری در برابر این توطئه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه هوشیاری دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی ضامن اجرای سیاست‌های کلان نظام اسلامی است، افزود: تا زمانی که دستگاه قضایی به درستی به وظایف خود عمل کند و از هوشیاری کافی در برابر توطئه‌ها و تخلفات برخوردار باشد مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه قضایی نباید اجازه دهد عده‌ای بخواهند به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی خدشه وارد کرده و به اهداف پلید خود برسند، حراست و پاسداری از ارزش‌‌های انقلاب است که مانع تحقق اهداف پلید دشمنان شده است.

دری نجف آبادی با اشاره به حوادث غزه  بیان کرد: امروز سنگرهای جبهه مقاومت در اکثر کشورهای آزادی‌خواه گسترش یافته و آزادی‌خواهان با الگوگیری از مقاومت ایران در مقابل مستکبرین عالم ایستادگی می‌کنند.

وی ایران اسلامی را کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان دانست و ضرورت صیانت از این کانون مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این آیین که  معاون اول قوه قضاییه، معاون دادستان کل کشور به اتفاق مقامات ارشد قضایی و اجرایی استان مرکزی حضور داشتند، از حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی تقدیر و حجت‌الاسلام سعید جزایی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی شد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول