اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تثبیت حدود 22 هزار شغل در کارگروه رفع موانع تولید کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشتغال 21 هزار و ۸۶۹ نفر تثبیت شده است.

تثبیت حدود 22 هزار شغل در کارگروه رفع موانع تولید کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، بختیار خلیقی در دویست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در دهگلان برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: در این جلسات یک هزار و ۸۴۲ پرونده مطرح شده و ۳ هزار و ۲۵۲ مصوبه هم به تصویب رسیده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۲۵۲ مصوبه داشته‌ایم که ۷۰ درصد مصوبات بیشتر بانکی، مالیاتی و تخصیص زمین بوده و  ۳۰ درصد موصوبات نیز  شامل ۹۹۱ مورد  در دست اقدام و پیگیری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: با ۲۰۹ جلسه‌ای که تاکنون برگزار شده است، ۲۱ هزار و ۸۶۹ نفر اشتغال ثبت شده داریم که در اجرای کامل مصوبات به ۲۳ هزار و ۷۸۴ نفر خواهد رسید.

خلیقی با اشاره به گزارش عملکرد شهرستانی بر اساس عملکرد کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان به تفکیک شهرستان‌های تابعه، ادامه داد: تعداد کل مصوبات در سنندج ۷۶، سقز ۳۱، بیجار ۴۵، قروه ۳۹، بانه ۲۷، مریوان ۴۷، دیواندره ۲۴، کامیاران ۱۶، دهگلان ۳۱ و سروآباد ۲۵ مورد است.

وی یادآور شد: مصوبات مشترک در شهرستان‌ها ۱۶ مورد است که تعداد مصوبات انجام شده ۴ و در دست پیگیری و اقدام ۱۲ مورد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در بحث شهرستان دهگلان تعداد مصوبات ۳۱ مورد است که ۱۰ مورد انجام شده و ۲۱ مورد دیگر در دست پیگیری است و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت جد ورود داشته باشند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول