اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

‌رایزن فرهنگی سابق در کابل: سردار سلیمانی زودتر از نیروها در خط مقدم بود

رایزن فرهنگی سابق در کابل به شاخص های رفتاری سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این فرمانده مقاوم هیچ زمان عقب تر از نیروهای خود نبود و همیشه زودتر از ما در خط مقدم مستقر و دفاع می کرد.

‌رایزن فرهنگی سابق در  کابل:  سردار سلیمانی زودتر از نیروها در خط مقدم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش بین المللی شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت امشب به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد.

جهانشاهی، رایزن فرهنگی سابق در کابل و مشاور فعلی استاندار خراسان رضوی در این همایش اظهار کرد: حضور شهید سلیمانی را در مقطعی درک کردم و این درک درس های به ما داد که زمینه اقتدار جبهه مقاومت را فراهم کرد.

رایزن فرهنگی در کابل ابراز کرد: به ویژگی های سردار سلیمانی در کلام رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند سردار سلیمانی پاداش اخلاص و پایمردی خود را توانست بگیرد. شهید سلیمانی به خاطر اخلاص و پایمردی در صحنه ها شهید شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، مبارزه با اشرار شرق کشور و مقاومت اسلامی سه مقطع زندگی ایشان بود، افزود: صحنه هایی از زندگی ایشان دیدم که نشانه اخلاص ایشان بود.

رایزن فرهنگی سابق در کابل ابراز کرد: این فرمانده مقاوم هیچ زمان عقب تر از نیروهای خود نبود و همیشه زودتر از ما در خط مستقر و دفاع می کرد.

مشاور استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: شهید سلیمانی آموزش های لازم را به جریان مقاومت منتقل کرد و در حال حاضر جریان مقاومت توانسته در تمامی عرصه های زمینی دریایی و هوایی تاثیرگذار باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول