اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح رنگین کمان در ساحل بندر عباس

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تونل نور در بلوار ساحلی بندرعباس افتتاح شد.

اجرای طرح رنگین کمان در ساحل بندر عباس

به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، امید آرمات مدیر منطقه ۳ شهرداری بندرعباس امروز با اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی فضای شهری اظهار کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی شهری است و یقیناً پروژه‌هایی که با این هدف برنامه ریزی می‌شوند، می‌توانند در ایجاد محیطی زیبا در جهت نشاط و شادابی مردم نقش به سزایی ایفا کنند و در همین راستا، پروژه تونل نوری که ترکیبی از رنگ و نور است، طراحی و نصب شد.

مدیر منطقه 3 شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این تونل  52 ستون نوری با قابلیت برنامه پذیری در  مسیر پیاده روی بلوار ساحلی  مى باشد افزود:امیدواریم  که شهروندان و گردشگران در حفظ و نگهداری آن همکاری لازم را با مجموعه شهردار ی داشته باشند.

ارمات در ادامه  بیان کرد :  لازمه طراحی محیطی، بهره مندی حداکثری از شاخصه‌های اقلیمی، فرهنگی و… است که می‌توان آن را با روش‌های نوین و نیازهای امروز مردم هماهنگ کرد تا پاسخگوی نیازهای زندگی مدرن و هویت بخشی به محیط زیست شهری باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول