اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات استان قزوین انتخاب شدند

در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین، هیات رئیسه دوره جدید انتخاب شدند.

اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات استان قزوین انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جلسه ای با حضور معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات قزوین، هیات رئیسه دوره جدید انتخاب شدند.

در این جلسه، سید مصطفی جعفری خبرنگار خبرگزاری ایلنا و مدیر مسئول سایت خبری تیتر قزوین به عنوان رئیس خانه مطبوعات قزوین، حسن رجبی از رسانه چاپی «روزنامه کیهان» به عنوان نایب رئیس خانه مطبوعات، عاطفه مشایخ موینی از رسانه چاپی «هفته‌نامه مینودر» به‌عنوان خزانه دار (مسوول مالی) و سیده محبوبه امیدوار سیاهکل محله از رسانه چاپی «هفته نامه مینودر» به‌عنوان منشی (دبیر و روابط عمومی) خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

انتخابات پنجمین دوره خانه مطبوعات استان قزوین با مشارکت 88 درصد از واجدین شرایط رای دهی در 28 آذرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد.

گفتنی است با رای خبرنگاران در این دوره از انتخابات، زینب کلهر خبرنگار خبرگزاری برنا و مدیر نمایندگی روزنامه تلاش ملی در استان قزوین و محمد بهرامی از روزنامه ولایت نیز به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول