اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا بود

یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا است.

شهادت حاج قاسم نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه و ایام شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع محله آسیابک زرندیه برگزار شد.

 یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس در این مراسم ترور و شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا و استکبار جهانی دانست و افزود: شهادت حاج قاسم این ذهنیت را برای آمریکایی‌ها به وجود آورد که فقدان حاج قاسم در روند قدرت‌یابی و انسجام محور مقاومت مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد ولی این ذهنیت چیزی جز خیالی باطل نبود.

علی بلالی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان از حاج قاسم سلیمانی خطرناکترند خاطر نشان کرد: بعد از شهادت سردار دل‌ها هیچ خللی در انجام مأموریت‌ها و روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاست‌های کلان اراده میدانی مقاومت هیچ تغییری نکرده، اظهار داشت: تصمیمات در نظام جمهوری اسلامی مبنایی است و به فرد یا شخص خاصی متکی نیست هر چند که آن شخص عزیزی چون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشد چرا که سردار شهید بسیاری از موضوعات را در زمان خودشان تثبیت کرده و سیستم‌ها و نظام‌های دفاعی و تهاجمی ویژه‌ای را طراحی و تثبیت کرده‌اندکه تا سال‌های متمادی می‌تواند اقتدار و امنیت منطقه را حفظ نماید و در برابر هر قدرتی که بخواهد آن را به مخاطره و چالش بکشد مقاومت نماید.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول