اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«در تدارک طوفان»،‌روایتی از ردپای شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین+فیلم و عکس

مستند «در تدارک طوفان» روایتی از روزهای آشنایی گروه‌های مقاومت فلسطینی با شهید سلیمانی و نقش این شهید والامقام در ارتقاء سطح مبارزه در مقابل دشمن صهیونیستی است.

«در تدارک طوفان»،‌روایتی از ردپای شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین+فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، مستند «در تدارک طوفان» به بررسی پرونده فلسطین در جمهوری اسلامی از سال های ابتدایی انقلاب و پس از آن انتقال این پرونده از وزارت خارجه به سپاه قدس می پردازد. 

گفتگو با سران سیاسی و نظامی فلسطینی و فرماندهان مقاومت در منطقه و همچنین شخصیت های رسانه ای همچون منیرشفیق روزنامه نگار فلسطینی از بخش های دیگر این مستند است.

انتشار پیام محمد ضیف فرمانده بزرگ فلسطینی در خصوص شهید سپهبد قاسم سلیمانی و انتشار دو دست نوشته  منتشر نشده از شهید سلیمانی در پاسداشت مقاومت مردم فلسطین از ویژگی های این مستند به شمار می‌رود.

تاثیر انقلاب اسلامی بر تشکیل و احیای هسته های مقاومت فلسطینی و بازخوانی جریان «مرج الزهور» و مقاومت رهبران فلسطینی در مقابل اسرائیل از بخش های دیدنی این مستند تلویزیونی است. 

درون مایه اصلی این مستند بررسی نگاه شهید سلیمانی به مساله فلسطین و آزادی قدس شریف است و اشاره ای نیز به حمایت های معنوی ایشان جهت ارتقاء روحیه مقاومت و ایستادگی جریان های فلسطینی دارد. 

این مستند محصول بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی است که در 34 دقیقه به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی جهت پخش از شبکه‌های داخلی و برون مرزی آماده پخش گردیده است. 

محمدهادی نعمتی تهیه‌کننده، احسان شادمانی کارگردان، سجاد بلوکات نویسنده، فاطمه توسلی نژاد تدوینگر و علی گرگین آهنگساز این اثر می‌باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول