اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بردسکن

در دومین مرحله از حضور پزشکان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی یک تیم دندانپزشکی در این شهرستان به مدت حدود 20 روز ارائه خدمات خواهند داشت.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط  بسیج جامعه پزشکی  در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ، سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، امروز در نشستی درباره بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: تیم دندانپزشکی به مدت ۱۸ روز در مناطق مختلف شهرستان مستقر خواهند بود وبا اطلاع رسانی که صورت می گیرد اقشار مختلف مردم از این خدمات برخوردار می شوند.

جنیدی با بیان اینکه در سال گذشته تیم پزشکی با ۵۰ پزشک و پرستار در بیمارستان صحرایی به بیماران در این شهرستان خدمات رایگان ارائه دادند، افزود: این بار تیمی در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان مستقر می شوند که برای خدمات آنان به مردم، زمان معنی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار کرد: این تیم از روز ۱۲ دی ماه تا ۲۹ دی در مناطق مختلف و محروم شهرستان مستقر هستند که ضمن پر کردن دندان و یا کشیدن وعصب کشی خدمات دانداپزشکی را بع صورت رایگان برای عموم شهروندان بردسکنی در بخش های مرکزی ، انابد وشهر آباد بنا به زمان بندی مستقر خواهند بود وبه مداوای افراد نیازمند دریافت خدمات دندانپزشکی خواهند پرداخت.

وی با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه بهداشت ودرمان در بردسکن افزود: تیم دندانپزشک در مدت حضور با ارائه خدمات روزانه به ۳۰ نفر حدود ۵۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی برخوردار خواهند شد.

 وی اعزام این تیم را از در خواست های امام جمعه و فرماندار شهرستان نام برد و گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شهرستان و پیگیری صورت گرفته با همکاری شبکه بهداشت و نیز فرمانداری این تیم درشهرستان و در مناطق محروم مستقر خواهند بود. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن از پیگیری‌های انجام شده توسط این فرماندهی و با مساعدت و نگاه ویژه سپاه امام رضا (ع)، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اولین برنامه ، به مدت سه روز بیمارستان صحرایی در شهر انابد برپا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با بیان این که از اهداف مهم برپایی این بیمارستان صحرایی، ویزیت رایگان برای بیماران نیازمند مناطق محروم است، گفت: در طول سه روز بر پایی این بیمارستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده که با حوزه‌های بسیج در مراکز بخش‌ها صورت گرفته است با ارائه فرم ارجاع، ویزیت صورت می‌گیرد.

وی از مداوای بیش از ۳ هزار نفر در طول سه روز از خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی سال گذشته درحوزه جراحی زنان، اطفال، ارتوپد، اعصاب و روان، اورولوژی، چشم پزشکی ،دندانپزشکی، طب سنتی، بینایی سنجی، ماما، جراحی‌های سرپایی و پزشک عمومی برخوردار شدند.

پایان پیام/ ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول