اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حماسه ۹دی تجلی بیعت امت با ولایت بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: امروز نظام سلطه رهبری را نشانه گرفته و ۹ دی تجلی بیعت امت با ولایت بوده است.

حماسه ۹دی تجلی بیعت امت با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام صمد بهرامی شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد فاطمه الزهرا(س) فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: امروزه امنیت، ارزش، عزت و استقلال  این کشور را مرهون خون‌های ریخته شده شهدا هستیم.

وی به وجه اشتراک بین شهدا در دشمن‌شناسی اشاره کرد و گفت: مسائل و فرضیاتی درخصوص فتنه ۸۸ بیان شده است که برخی این فتنه‌ را جناحی، برخی آن را فردی، برخی دیگر این حادثه را یک تصادف اما برخی آن را دارای پیچیدگی برشمردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه در شعارهای اغتشاشگران اصل ولایت فقیه و نظام نشانه گرفته شده بود، تصریح کرد: هشت ماه تمام کشور دچار التهاب و فقط به تهران ۶۳ میلیارد خسارت وارد شد؛ فکر می‌کردند تمامی این فتنه به دلیل بداخلاقی انتخاباتی یک کاندیدا به‌وجود آمده، که یک نظریه باطلی بوده است.

بهرامی با بیان اینکه به حوادث سال ۸۸ به قانون توجهی نشده، یادآور شد: بسیاری از نخبگان کشور با میرحسین موسوی دیدار کردند در حالی که این فرد گوش به حرف نداده و همچنان به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به بهانه‌های مختلف با تحریک عناصر داخلی دست به فتنه زدند، گفت: برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی درحال ریختن آتش به سر ملت ایران هر روز شاهد فتنه‌های جدید هستیم که کشور ما را دچار چالش می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: رهبری نظام عامل اصلی برای ناکامی فتنه‌ها است و با تدبیر و بصیرت بالایی که دارند در برهه‌های مختلف ملت را از چالش عبور دادند.

بهرامی در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به حدی رسیده که پایگاه عین الاسد و هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا را هدف قرار داد، افزود: آن‌ها جرات مقابله با ایران را ندارند که این اقتدار از برکت مقام معظم رهبری و خون شهیدانی امثال سردار شهید سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه رهبری را نشانه گرفته و ۹ دی تجلی بیعت امت با ولایت بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: امسال برای نخستین بار مقام معظم رهبری در چندماه مانده به انتخابات بر اهمیت این موضوع ورود پیدا کردند و نسبت به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت پرشور مردم تاکید کردند.

بهرامی با اشاره به اینکه دلیل تاکیدات این است که دشمن به‌دنبال ایجاد چالش و فرصت‌طلبی از انتخابات است، اظهار کرد: هر زمان که جمهوری اسلامی دنبال پیشرفت بوده دشمنان به‌دنبال فتنه‌انگیزی بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: اوج دلدادگی مردم به این سردار عزیز در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی بوده که میلیون‌ها نفر شرکت کردند.

وی یکی از دستاوردهای مهم  جمهوری اسلامی را قدرت مردم دانست و گفت: مسؤولان و دولت‌مردان باید مشکلات معیشتی مردم را حل کنند تا مردم که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند بار دیگر در صحنه حساس انتخابات حضور پیدا کنند.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول