اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌های مواصلاتی کاشان، مهم‌ترین راه‌های گردشگرپذیر کشور است

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: راه‌های مواصلاتی کاشان مهم‌ترین راه‌های گردشگرپذیر کشور است.

راه‌های مواصلاتی کاشان، مهم‌ترین راه‌های گردشگرپذیر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، نادر زینالی، مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از تأسیسات گردشگری و خدماتی کاشان، اظهار کرد: راه‌های مواصلاتی اصلی منتهی به شهرستان کاشان از مهم‌ترین راه‌های گردشگرپذیر کشور است که ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این محورها است.  

وی  گفت: کاشان به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، حجم بالای گردشگر و قرار گرفتن در یکی از پرترددترین محورهایی گردشگری کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید ویژه‌تر دیده شود.  

زینالی با تأکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری که دوستدار میراث و گردشگری است نباید در پیچ و خم‌های اداری برای اخذ مجوزها معطل بماند و تمام اهتمام وزراتخانه و همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رفع این موانع باشد.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  بر تمکین به قوانین و مانع زدایی در همه حوزه‌ها به ویژه عدم الزام به تأمین پارکینگ از سوی سرمایه‌گذاران در بافت تاریخی تأکید کرد گفت: طبق قوانین، بهره‌برداری از هیچ پروژه‌ای در بافت تاریخی نباید به خاطر نداشتن پارکینگ معطل بماند و عدم توجه به این مهم خلاف ضوابط و قوانین فرادستی است.

به گزارش فارس این بازدید دو روزه با هدف بررسی خدمات‌رسانی به مجتمع‌های درون شهری و برون شهری به ویژه وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نیز ملاقات با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صورت گرفت.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول