اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

سال ۲۰۲۴ در ازبکستان سال «حمایت از جوانان و تجارت» نام‌ گرفت

رئیس جمهور ازبکستان سال جدید میلادی در این کشور را به عنوان سال «حمایت از جوانان و تجارت» نامگذاری کرد.

سال ۲۰۲۴ در ازبکستان سال «حمایت از جوانان و تجارت» نام‌ گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در پیام تبریک سال نو میلادی به مردم کشور سال ۲۰۲۴ میلادی در این کشور را به عنوان سال «حمایت از جوانان و تجارت»  نامگذاری کرد.

رئیس جمهور ازبکستان گفت: وظایف اصلی ما ارتقاء عزت و حیثیت بشر، تامین منافع مردم و ایجاد یک اقتصاد قوی است.

میرضیایف افزود: در سال جدید جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، ایجاد فرصت‌های گسترده برای کارآفرینی و مالکیت خصوصی را تشدید می‌کنیم، برای توسعه علم، نوآوری‌ها، بخش فناوری‌های اطلاع رسانی، ایجاد فناوری‌های «سبز» و دیجیتال توجه خاص خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: ایجاد مشاغل جدید، افزایش درآمد جمعیت در مرکز توجه خواهد بود. حقوق، حقوق بازنشستگی، بورسیه و یارانه‌ها افزایش خواهد یافت. ما به حمایت کامل از زنان و نمایندگان نسل مسن یعنی از همه کسانی که به کمک نیاز دارند، ادامه خواهیم داد و توسعه حوزه اجتماعی را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا خواهیم داد.

رئیس جمهور ازبکستان خاطرنشان کرد: تحکیم استقلال میهن و پتانسیل رزمی نیروهای مسلح همچنان وظیفه اولویت‌دار خواهد بود. در یک کلام، ما تمام نیرو و امکانات خود را برای ساختن یک زندگی جدید، یک ازبکستان جدید بسیج خواهیم کرد.

میرضیایف ضمن جمع بندی سال گذشته میلادی گفت: البته، در زندگی در کنار شادی‌ها و موفقیت‌ها، نگرانی‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد. اما انسان و مردم در سایه عقل و کار فداکارانه و اراده قوی خود قادرند با شایستگی بر هر چالشی فائق آیند.

وی ادامه داد: سال 2023 میلادی برای کشور و مردم ما یک سال موفقیت آمیزی بود. مهمتر از همه، در کشور صلح و آرامش، فضای دوستی و تفاهم بین ملت‌ها حکم فرما است.

رئیس جمهور ازبکستان اظهار داشت: در نتیجه اقدامات هماهنگ مردم ما رویای ازبکستان جدید به یک واقعیت تبدیل می‌شود. به خاطر همه موفقیت‌های که به دست آوردیم از شما هموطنان عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

گفتنی است، سال ۲۰۲۳ میلادی در ازبکستان سال «مراقبت از مردم و آموزش با کیفیت» اعلام شده بود.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول