اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بدون عنایت شهدا نمی‌توان در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها گام برداشت

فرمانده کل یگان‌های ویژه فراجا سردار حسن کرمی در یادواره شهدای یگان ویژه گفت: در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف و عنایت شهدا نمی‌توان گام برداشت.

بدون عنایت شهدا نمی‌توان در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها گام برداشت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 11دی‌ماه 1402، پنجمین یادواره سرداران و 1387 شهید یگان‌های ویژه فراجا با حضور فرمانده یگان های ویژه فراجا سردار حسن کرمی و جمعی از فرماندهان و خانواده‌های شهدا در مقر فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا در تهران برگزار شد.

تشییع پیکر شهید گمنام و رونمایی از لباس ۲۲ نفر از شهدا از دیگر برنامه‌های امروز در یادواره شهدای یگان ویژه بود.

 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا سردار حسن کرمی در این یادواره ضمن خیر مقدم به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: ما همیشه باید از امامین انقلاب هم امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و هم از فرمانده معظم کل قوا در این مراسم و برنامه‌ها یاد کرده و افتخار کنیم که در مکتب این بزرگان هستیم و از هدایت و رهنمودهای آنها استفاده می کنیم.

وی گفت: مسیر رشد و تعالی را حضرت امام پیش پای ما قرار داد و ما مدیون این بزرگوار هستیم .چه کسی می توانست در برابر تهدیدات با هوشیاری و روشنگری و مجاهدت پاسداری و دفاع کند جز مقام معظم رهبری که با روشنگری از مکتب امام خمینی دفاع کردند.

سردار کرمی افزود: ما از ۵ سال قبل یادواره استانی را برگزار و در تهران کنگره نهایی را داشتیم که برکات زیادی برای ما داشت و ما از خانواده‌های شهدا برکت و توشه می گیریم. 

وی با بیان اینکه در ۲۲ استان افتخار داشتیم که یادواره شهدا را برگزار کردیم تصریح کرد: نمی‌شود در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف و عنایت شهدا گام برداشت.

سردار کرمی افزود: برای آنکه در دفاع از انقلاب و ادامه مسیر آن موفق شویم و جبهه مقاومت را توسعه دهیم باید در وهله اول سفیر شهید باشیم و آنها را بشناسیم و در توسعه فرهنگ شهید گام برداشته و در محیط کار و زندگی پیاده کنیم.

 

 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: یادواره شهدا مجلس امید بخشی و تزریق شهادت و مقاومت و صبوری است نه مجلس ترحیم.

وی با اشاره به رشادت شهید سلیمانی‌ها و شهید رضی‌ها و این ۱۳۸۷ شهید و بیان معجزاتی از شهدا اظهار داشت: ما هرکدام در یگان ویژه سفیر یک شهید بوده و تلاش داریم فرهنگ شهید و شهادت را عمق و گسترش دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول