اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رانندگان هنجارشکن اصفهانی منتظر برخورد پلیس باشند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح برخورد قانونی و قاطع با رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در محورهای مواصلاتی خبر داد.

رانندگان هنجارشکن اصفهانی منتظر برخورد پلیس باشند

 علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به تازگی بعضی از رانندگان با نصب علائم متفرقه بر روی خودرو و ایجاد تغییرات در سیستم و شکل ظاهری وسیله نقلیه و نصب تجهیزات ممنوعه، اقدام به انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در جاده‌ها می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد بی‌نظمی و سلب آسایش دیگر رانندگان می‌شود.

وی افزود: ماموران پلیس راه استان با رانندگان خودروهایی که با نصب اگزوزهای غیرمجاز باعث تولید صدای ناهنجار در جاده‌ها و مخل آسایش شهروندان می‌شوند، کسانی که با نصب شیشه‌های دودی غیر استاندارد به نحوی که داخل خودرو قابل مشاهده نباشد و رانندگانی که با تغییر در شکل ظاهری و موتور خودور بر خلاف مقررات، باعث برهم زدن نظم ترافیکی جاده‌ها می‌شوند برخورد قانونی خواهند کرد.

مولوی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و سلامتی مسافران و کاربران ترافیکی جاده‌ها را از اولویت‌های اصلی ماموریتی خود می‌دانند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای هنجارشکن مخل آرامش شهروندان و دیگر شهروندان باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول