اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: توجه دولت سیزدهم به توسعه و آبادانی روستاها است و در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه روستاها مصوب شد.

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای گلستان

سیدمحمد حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: توسعه و آبادانی روستاها یکی از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است و اجرای طرح هادی و بازنگری آنها می‌تواند در توسعه و آبادانی روستاها نقش مهمی ایفا کند.

وی تصریح کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به گلستان مبلغ ۴۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی، بازنگری طرح هادی، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در معرض خطر و روستاهای دارای بافت باارزش مصوب شد که این پروژه‌ها در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گلستان، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و بازنگری آن مصوب شد.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ حدود ۸۰ میلیارد تومان برای روستاهای دارای بافت باارزش مصوب شده‌است.

حسینی با اشاره به روند خوب اجرای نهضت ملی مسکن در روستاهای گلستان گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به گلستان هزارو ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در گلستان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی پنج هزار واحد مسکونی روستایی آغاز شد. همچنین در تابستان امسال هزارو ۵۰۰ واحد مسکن روستایی دیگر به بهره‌برداری رسیده‌بود.

وی بیان کرد:عملیات اجرایی و یا بهره‌برداری یک و نیم میلیون مترمکعب معادل هزارو ۸۰۰ کیلومتر از معابر روستایی نیز در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ابرازکرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور پنج هزار جلد سند مالکیت مسکونی به متقاضیان و صاحبان اصلی واگذار شد و عملیات اجرایی آماده‌سازی پنج هزار قطعه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن نیز آغاز شد.

حسینی یادآورشد: در مدت زمان سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان هزارو ۱۴۰ درخواست توسط مردم روستاهای گلستان به بنیاد مسکن ارجاع شد که بیشترین درخواست‌ها دریافت تسهیلات مسکن، تکمیل مسکن روستایی و اجرای طرح هادی است و در این راستا تیم ویژه‌ای برای رسیدگی سریع به درخواست‌ها در کوتاهترین زمان تشکیل شده‌است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول