اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معدوم سازی ۲۶ تن مواد لبنی فاسد در نیشابور

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از کشف و معدوم سازی ۲۶ تن مواد لبنی فاسد توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی خبر داد.

معدوم سازی ۲۶ تن مواد لبنی فاسد در نیشابور

مهین شورورزی در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: با توجه به اینکه مهمترین وظیفه کارشناسان معاونت غذا و دارو نظارت بر ایمنی، سلامت و کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی است؛ از این رو بازدید و نمونه برداری مستمر از مراکز تولید و نگهداری در راستای ارتقا کیفیت و حفظ سلامت فرآورده های تولیدی اهمیت بسیاری دارد.

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان ۲۶ تن مواد لبنی فاسد که مجوز مصرف انسانی نداشتند کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: نظر به اهمیت سلامت جامعه و حساسیت تولید در کارخانه های فراورده لبنی، شهروندان باید مواد غذایی، آشامیدنی و اقلام سلامت محور را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانه بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول