اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سیم‌کشی‌ها بازار زنجان نیازمند ساماندهی است

رئیس هیأت امنای بازار زنجان با قابل قبول دانستن ایمنی بازار زنجان، بر لزوم ساماندهی سیم‌کشی‌ها در این بازار تاکید کرد و گفت: سیم‌کشی‌ها به لحاظ بصری نگران‌کننده و نیازمند ساماندهی است.

سیم‌کشی‌ها بازار زنجان نیازمند ساماندهی است

سید محمد علویون، رئیس هیأت امنای بازار زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر مسئولیت مسئولان در ایمنی سازی بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر مشکل بازار در سیم‌کشی‌های برق است که این مشکل در معابر، مشاعات و مغازه‌ها که البته مغازه‌ها ایمن‌تر هستند.


رئیس هیأت امنای بازار زنجان با تاکید بر نابسامانی‌های موجود در معابر بازار به لحاظ سیم‌کشی برق که تاکنون تهدیدکننده نبوده است، افزود: ولی این مهم از لحاظ بصری نگران‌کننده است که اصلاح آن نیازمند همراهی اداره برق است که بخشی هنوز ساماندهی نشده و باید اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با لوله‌کشی گاز خطرات قبلی از جمله استفاده از نفت، پیک‌نیک و کپسول‌ها رفع شده است، افزود: ولی در کل اگر بی‌احتیاطی هر جایی روی دهد، ایمنی را با مشکل مواجه می‌کند که در مورد بازار هم همین‌طور است.

علویون با تأکید بر ضرورت ساماندهی سیم‌کشی‌های برق در بازار زنجان گفت: در سایر امور اقداماتی برای ارتقای ایمنی انجام شده است.

رئیس هیأت امنای بازار زنجان وضعیت زنجان را به لحاظ ایمنی، یکی از بازارهای ایمن دانست و ادامه داد: اگر سیم‌کشی‌ها ساماندهی شوند و بی‌احتیاطی‌ها را کنار بگذاریم، که کاری نمی‌شود کرد، مشکل بزرگی در بخش ایمنی بازار وجود ندارد چرا که موارد ایمنی در لوله‌کشی‌های گاز و همچنین نصب تجهیزات اولیه آتش‌نشانی رعایت شده است.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد مشکلات دسترسی به بازار در هنگام بروز مشکل گفت: نیروهای امدادی از نقاط مختلف به بازار دسترسی دارند، ولی در مورد بی‌احتیاطی‌های فردی ضمن ارائه تذکرات که به‌صورت موردی روی می‌دهد، اقدامات مقتضی از جمله اجباری شدن استقرار کپسول آتش‌نشانی، به تسهیل امور کمک خواهد کرد.

شایان‌ذکر است، بازار زنجان با احتساب پاساژهای اطراف 2 هزار و 300 و خود بازار و سراها یک هزار و 300 باب مغازه دارد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول