اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توقف بخش آلاینده دو واحد کاشی در اردکان+ عکس

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست اردکان گفت: در پی رصد شبانه‌روزی صنایع، بخش آلاینده دو واحد کاشی در این شهرستان تا رفع کامل آلودگی و برطرف کردن نواقص، متوقف شد.

توقف بخش آلاینده دو واحد کاشی در اردکان+ عکس

سید جلال موسوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، سامانده و کاهش آلودگی هوای استان یزد در گرو مشارکت و احساس مسئولیت تمام عناصر تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: پیرو پایش‌های شبانه‌روزی اداره محیط‌زیست اردکان، با توجه به استمرار آلودگی در دو واحد کاشی، از فعالیت مجدد خط سنگ‌شکن یکی از واحدهای کاشی تا زمان تکمیل نصب و راه‌اندازی ساکشن خط سنگ‌شکن و رفع کامل آلودگی جلوگیری شد.

 وی افزود: ادامه فعالیت ساکشن بخش لعاب واحد دیگری نیز به دلیل انتشار شدید غبار، متوقف و راه‌اندازی مجدد آن مشروط به رفع کامل عیوب و تأیید عملکرد، بر اساس استانداردها و ضوابط زیست‌محیطی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اردکان گفت: گشت پایش زیست‌محیطی واحدهای صنعتی شهرستان اردکان به صورت مستمر انجام و با کوچک‌ترین منبع آلودگی، برخورد خواهد شد.

  شب گذشته با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل محیط‌زیست و مدیریت بحران، فرماندار اردکان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان از برخی صنایع شهرستان‌های میبد و اردکان بازدید و به واحدهای آلاینده، اخطار کتبی ابلاغ کردند.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول