اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است

فرماندار جاجرم گفت: هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد باعث استحکام بیشتر نظام و دلگرمی منتخبین خواهد شد.

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است

به گزارش خبرنگار فارس از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار جاجرم، در نشست انتخاباتی با رابطین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار کرد: انتخابات یک مبحث مهم در کشور و نشانه جمهوریت نظام و اراده عمومی مردم جهت مشارکت در سرنوشت خود می‌باشد که هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد باعث استحکام بیشتر نظام خواهد بود.

وی در این نشست با اشاره به روز بصیرت گفت: نامگذاری این روز یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که فتنه سال ۸۸ با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد‌.

فرماندار جاجرم افزود: سازوکار انتخابات در شهرستان از چند ماه قبل شروع و دوره‌های آموزشی در ستاد انتخابات برگزار و تمامی امکانات جهت برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است.

حاجی زاده تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است تا در مجلس آینده بتوانند از حقوق مردم دفاع کنند و جهت آبادانی شهرستان قدم بردارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم شهرستان جاجرم همیشه در انتخابات‌های مختلف حضور پر رنگ و پرشوری داشته‌اند و حضور بیش از ۷۲ درصدی مشارکت در انتخابات گذشته نشان از وفاداری مردم این شهرستان به انقلاب و نظام است.

مصطفی حاج زاده، با اشاره به اینکه پس از اغتشاشات سال گذشته دنیای استکبار به دنبال آن است تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشندافزود: قطعا مردم همچون همیشه هوشیار و با حضور پر رنگ خود در انتخابات نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

وی گفت: خدمات خوبی به مردم شهرستان ارائه شده که هم اکنون چندین پروژه که سالها نیمه تمام مانده بود دوباره فعال و بزودی جهت خدمت رسانی به مردم به بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول