اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معاون رئیس جمهور: امروز جهان اسلام جمهوری اسلامی را مامن خود می‌داند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ایران با روحیه آزادی خواهی معادلات جهان را بر هم زده است و امروز جهان اسلام جمهوری اسلامی را مامن خود می‌داند.

معاون رئیس جمهور: امروز جهان اسلام جمهوری اسلامی را مامن خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در آیین روز میثاق با ولایت در مسجد الزهرای اراک اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در یک مسیری حرکت می‌کند که قدرت‌های جهانی آن را بر نمی‌تابند و همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: با انقلاب ایران استکبار و ایادی آنها منافع خود را از دست داده و برای جبران آن با شکل گیری انقلاب جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل کرده و پس از آن انواع توطئه‌ها و دشمنی و تحریم ها را رقم زدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به امام راحل یک نگاه اساسی و بنیادی داشت و توانست با تکیه بر مردم در کشور تحول ایجاد کند، افزود: در دوران جنگ رزمندگان شجاع توانستند در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده و دشمن را شکست دهند و امروز می‌بینیم مقاومت رزمندگان به الگوی مقاومت در منطقه تبدیل شده است.

حسینی اظهار کرد: در حوادث 88 دشمن زمانی که متوجه شد کشور در مسیر پرشتاب رشد و پیشرفت قرار گرفته، عده‌ای فریب خورده را بهانه تقلب در انتخابات راهی خیابان‌ها کرد و 8 ماه کشور را به آشوب و بلوا کشید، اما مردم با بصیرت زمانی که متوجه شدند پشت پرده فتنه 88 چه بود، به خوبی راه خود را از فتنه گران جدا کرده و حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم با زمان شناسی وارد صحنه شدند و بساط فتنه را در هم پیچیدند، خاطرنشان کرد: در حوادث سال گذشته نیز دشمن زمانی که متوجه شد دولتی روی کار آمده که با اقداماتش می‌تواند مردم را دلگرم کند، حوادثی را برای کشور رقم زدند تا برای نظام هزینه تراشی کرده و مانع اقدامات اثربخش دولت شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ملت ایران را طلایه دار شناخت دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست  و ادامه داد: در مسائل غزه اتفاقی که رقم خورد این بود که جهان به خوبی با ماهیت خونخوار اسرائیل یعنی آمریکا و آمریکا یعنی اسرائیل آشنا شدند.

حسینی بیان کرد: امروز صدها هزار زن و کودک بی‌گناه در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند اما هیچ صدایی از حلقوم مدعیان دروغین حقوق بشر خارج نمی‌شود، اما سال گذشته با فوت یک خانم در ایران کشور را به آشوب کشاندند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ایران با روحیه آزادی خواهی معادلات جهان را بر هم زده است و امروز جهان اسلام جمهوری اسلامی را مامن خود می‌داند، گفت: امام راحل این حقیقت که نظام سلطه،  نظام برده انگاری تمامی جوامع است را به خوبی افشا کردند و این حقیقت در حوادث غزه و در حمایت های جبهه استکبار از اسرائیل جنایت‌کار خود را به خوبی نشان داد.

 وی حضور مردم در صحنه را رمز بقای انقلاب دانست و اضافه کرد: انقلابی که با تکیه بر مردم شکل گرفت، با حضور مردم در صحنه ماندگار شده است، در انقلاب اسلامی این مردم هستند که انتخاب می‌کنند و همه امور بر پایه رای مردم شکل گرفته است.  

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه بیان کرد: به برکت انقلاب   افراد مختلف در عرصه‌های مختلف وارد انتخابات می‌شوند، مشارکت بالای مردم در انتخابات ثاثیر به سزایی در مسائل منطقه و جهان دارد و قطعا به واسطه این حضور امنیت و اقتصاد کشور تقویت خواهد شد.

حسینی در ادامه دولت سیزدهم را دولتی مردمی و پای کار دانست و اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی دولت بسیاری از چالش‌های کشور در بخش صنعت برطرف شد و می‌بینیم  صنایع و بنگاه‌هایی اقتصادی که سال‌ها به واسطه خصوصی سازی نامناسب دچار رکود و چالش شده بودند، امروز به چرخه تولید بازگشته‌اند، هرچند مشکلات و ایراداتی وجود دارد، اما کار در حال پیشرفت است.

پایان پیام

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول