اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۹دی، استمرار انقلاب اسلامی

امام جمعه نیشابور گفت: جریان ۹ دی، در حقیقت استمرار انقلاب اسلامی است.

۹دی، استمرار انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ۹ دی روز مبارکی است، زیرا در این روز، ملت بصیر ایران توطئه دشمن و فتنه‌گران را شناختند، دست اجانب را در ایحاد ناامنی و اغتشاش در کشور دیدند، آن را محکوم کردند و در مقابل آن ایستادند.

امام جمعه نیشابور بیان کرد: ملت ما در حماسه ۹ دی سال ۸۸ مرز خودشان را با دشمنان جدا کردند، وعده وعیدها، شایعات و دروغ‌های دشمن را شناختند و جواب رد به دشمن دادند و با این کار امنیت را به کشور را برگرداندند.

وی در ادامه توضیحاتش با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۹ دی سال ۵۷ آغاز شد، افزود: ۹ دی سال ۸۸ سرفصل برجسته‌ای از تاریخ انقلاب محسوب می‌شود که مردم ما با وحدت و حضورشان دشمن را ناامید کردند.

حجه‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: یکی از آثار درخشان و طلایی حماسه ۹ دی ماه این است که به دوست و دشمن فهماند، مردم ما بصیر هستند. قانون اساسی، اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولایت فقیه را از عملکرد برخی افراد اختلاسگر، دزد و مسئولان بد عمل جدا می‌کنند.

امام جمعه نیشابور ابراز کرد: مردم ما می‌‌دانند که راه امام و ولایت فقیه راه عزت و امینت کشور است و اگر چند نفر مزدور و نفوذی کار خلافی می‌کنند مردم با حضورشان در ۹ دی یا سایر برنامه‌ها به دنیا نشان می‌دهند که حساب اصل انقلاب را از مشکلات و گرفتاری‌هایی که پیش می‌آید جدا می‌کنند و پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.

وی با ذکر این نکته که ما فرزند عاشورا هستیم، تصریح کرد: در عاشورا تحریم بود، تهدید بود، کشتن بود و اسارت بود اما راه، راه درستی بود و حضرت زینب(س) و اهل بیت راه را ادامه دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول