اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

وضعیت مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی را بشناسید

براساس ایستگاه ثابت سنجش صوت تهران، هم اکنون در زمینه آلودگی صوتی در پایتخت 14 منطقه در شرایط خطرناک، 8 منطقه در شرایط آزاردهنده، 2 منطقه در شرایط نامناسب برای کودکان و همچنین 2 منطقه در شرایط مناسب قرار دارند.

وضعیت مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی را بشناسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ براساس ایستگاه ثابت سنجش صوت تهران، هم اکنون نهم دی ماه 1402 مناطق تهرانپارس، منطقه 4، نیروهوایی، میدان خراسان، بزرگراه افسریه، خیابان امیرکبیر، بزرگراه حکیم، نواب صفوی، خیابان آذری، میدان فتح، منطقه 18، شهرک گلها، میدان تهرانسر و منطقه 21 جزو محور خطرناک در زمینه آلودگی صوتی هستند.

همچنین 8 منطقه در تهران در شرایط آزار دهنده به سر می‌برند. این مناطق شامل منطقه 8، خیابان حافظ، بعثت، میدان بهاران، میدان الغدیر، میرداماد، بزرگراه همت و شهران هستند.

گفتنی است منطقه 2 و محله پونک در شرایط ناسالم برای کودکان و سالمندان قرار دارند و دو منطقه گلبرگ و اقدسیه نیز مناطقی هستند که در روزهای گذشته تا کنون در شرایط مناسب قرار داشتند.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه (10 شب تا 7 صبح) هیچ منطقه ای در شرایط مناسب قرار ندارد. بر اساس شاخص های شبانه مرتبط با آلودگی صوتی، سه منطقه در شرایط آزار دهنده، دو منطقه در شرایط نامناسب و دیگر مناطق در شرایط خطرناک قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول