اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

میزان آلودگی صوتی در مناطق پایتخت

بر اساس اطلاعات سامانه ثبت کیفیت آلودگی صوتی در تهران همچنان 2 منطقه در وضعیت سالم، 3 منطقه نامناسب برای کودکان و بیماران 8 منطقه در شرایط آزاردهنده،12 مناطق در شرایط خطرناک قرار دارند.

میزان آلودگی صوتی در مناطق پایتخت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ براساس اطلاعات سامانه ثبت کیفیت آلودگی صوتی تهران در بیست و یکم اذر ماه، منطقه 21، تهرانپارس، نیروهوایی، میدان خراسان، ستاد بحران، خیابان قزوین، میدان الغدیر، تهرانسرگلها، بزرگراه همت، بزرگراه حکیم، خیابان شهیدگمنام، تجریش و شهران در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

همچنین میدان فتح تهران، منطقه دو و حوالی میدان پونک در وضعیت نامناسب برای افراد بیمار و کودکان قرار دارند. قابل ذکر است که میدان  فتح در روز گذشته در شرایط خطرناک با شاخص 70 به بالا قرار گرفته بود ولی امروز با شرایط کمی بهتر با شاخص اعداد 60تا65 در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار گرفت.

دو منطقه در تهران در 24ساعت گذشته در وضعیت کاملا مناسب قرار داشتند و همچنان هم با شاخص عدد کمتر از شصت در وضعیت سالمی قرار دارند.

دیگر مناطق با شاخص اعداد بین 65 تا 70 در وضعیت آزار دهنده به سر می‌برند.

گفتنی است که شاخص روزانه آلودگی صوتی معیاری برای تعیین روزانه کیفیت مناطق تهران از نظر الودگی صوتی است که به ترتیب از صفر تا 60 در شرایط مناسب و سالم، از 60 تا 65 نامناسب برای افراد بیمار و کودکان، بین 65 تا 70 در شرایط آزار دهنده و بالای 75 در شرایط خطرناک تعیین شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول