اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۹ دی روز بصیرت و نمایش اقتدار ملت ایران است

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ۹ دی روز بصیرت، حمایت از ولایت و روز نمایش اقتدار ملت ایران است.

۹ دی روز بصیرت و نمایش اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی در سنندج اظهار کرد: امروز روز بصیرت، حمایت از ولایت و روز نمایش اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: خدا برای هر امتی یک پیغمبر فرستاد و هدف همه پیامبران از آدم تا خاتم، دعوت به بندگی و توحید بود و آنها آمدند که دل انسان‌ها را به دین و خدا وصل کنند و دین در جامعه را ترویج دهند و طاغوت‌شکنی کنند.

وی ادامه داد: معنای طاغوت‌شکنی، مبارزه با نمرودیان، فرعونیان، صدام، شاه و مبارزه با سران کفر و استکبار است.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: مبارزه با کفر مشکلات و سختی دارد، روزی که ملت ایران تحت زعامت پرچم امام حرکت کرد دشمنان و مستکبرین وارد عرصه شدند و خواستند از ملت ایران انتقام بگیرند و اول سراغ کردستان آمدند با این تصور که مردم کردستان در مقابل نظام می‌ایستند.

وی افزود: اقوام ایرانی تفاوتی ندارد، ملت ایران یک ملت واحد است و شیعه و سنی ندارد و کردستان در مبارزه با استکبار و دشمن، یک سرزمین نمونه شد چرا که خون اقشار مختلف ایرانی از شیعه و سنی از سراسر کشور در این خطه ایران ریخته شد.

وی افزود: کردستان در دوران جنگ سرزمبن وحدت شد، خون‌هایی که در کردستان به زمین ریخته شد جدای از تقویت و تحکیم، موجب حفظ کردستان شد.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: تمام ایران از جمله کردستان درگیر جنگ شد و همه ایران در مقابل دشمن ایستادتد و حزب بعث را از رسیدن به هدف بازداشتند.

وی همچنین گفت: دشمنان در اورشیلم برای برنامه‌ریزی شکست قدرت ایران جمع شدند و اعلام کردتد که این ملت در جنگ نظامی شکست نمی‌خورد، که به فکر شکستن فکر و دین و ارتباط ملت با ولایت فقیه افتادند و تصور می‌کردند با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به هدف می‌رسند.

به گفته وی، آنها از سال ۶۵ روی افکار ملت ایران و بخصوص جوانان متمرکز شدتد اما چون مردم دلبسته نظام هستند جنگ نرم آنها هم بی‌اثر شد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: از سال ۶۸ که همه امید دشمن این بود با رفتن امام انقلاب تمام می‌شود اما نظام ماند و ملت پای نظام ایستاد و آنها فتنه‌های ۱۰ساله را برنامه‌ریزی و طراحی کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را طراحی و اجرا کردند، در مطبوعات و مراکز فرهنگی ما نفوذ کردند، برخی افراد که بعد از پیروزی انقلاب از کشور فراری شده بودند، در سال ۸۵ دستگیر شدند و در زندان اعتراف کردند که تحت رهبری سازمان سیا برای تغییر فکر ملت و تطهیر خاندان پهلوی تلاش می‌کردند.

حجت‌الاسلام شیرازی اضافه کرد: میرحسین و کروبی در سال ۸۸ بهانه بود چرا که دشمنان اعلام کرده بودند که با یک حرکت ملت ایران را به هم بیندازند و نظام را برانداز کنند.

وی در ادامه گفت: آنها انتخابات را بهانه کردند، قرآن و مساجد را آتش زدند و در آن شرایط مردم فهمیدند که واقعیت چیز دیگری است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: تقلب رمز آشوب بود گرچه فتنه ۸۸ با حضور ملت خاموش شد اما دشمن دنبال فتنه‌سازی برای انتقام از ملت است و دست‌بردار نیست.

وی ادامه داد: امروز حزب‌الله عراق اعلام می‌کنند که مراکز امریکایی‌ها در آن کشور را زدند و آنها در عراق هیچ قدرتی ندارند.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: امروز پایگاه‌های امریکا در سوریه، لبنان و عراق را می‌زنند و آن را علنی اعلام می‌کنند و این بیانگر شکسته‌شدن هیمنه پوشالی امریکا و قدرت حزب‌الله در آن کشورهاست.

وی تصریح کرد: دشمن بداند و می‌داند ملت بیش از ۴۰ سال است پای ارزش‌ها، انقلاب و قرآن ایستاده و از آرمان‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: امروز مقاومت ملت جواب داده و در آینده عزت ملت ایران بیش از امروز خواهد بود.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول