اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای ۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اردل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود تا کنون هشت کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر اردل انجام شده است.

اجرای ۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری نسبت به اجرای جمع‌آوری شبکه فاضلاب در شهر اردل اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پس از پیگیری‌های لازم و تخصیص اعتبار شرکت آبفا استان اقدام به اجرای عملیات شبکه فاضلاب در شهر اردل کرد.

وی ادامه داد: شبکه اجرا شده فاضلاب در شهر اردل اکنون به هشت کیلومتر رسیده و این پروژه به صورت فعال در حال انجام است.

 کریمی در تشریح مشخصات پروژه جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهر اردل، عنوان کرد: امسال هم با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اردل در حال انجام است.

وی اعتبار هزینه شده برای طرح جمع‌آوری شبکه فاضلاب در اردل را تا کنون ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اجرای شبکه فاضلاب توسط پیمانکاران در محله فاز فرهنگیان و خیابان‌های فرمانداری و دفتر امام جمعه همچنین چند کوچه دیگر در این شهر انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول