اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به پژواک درآورده است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی، تاکید کرد: حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در درازنای تاریخ به پژواک درآورده است.

حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به پژواک درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن  یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت تاریخ ساز و حماسه ساز ایران اسلامی در میدان حادثه‌ها همیشه خوش درخشیده‌اند و رویدادهای ماندگار و باشکوهی را رقم زده‌اند.

حماسه نهم دی یکی از این روزهای تاریخی و ماندگار است که فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در درازنای تاریخ به پژواک درآورده است و در کتاب سترگ عزت و عظمت ملت ایران، برگ زرین دیگری را افزوده است.

گرچه در مسیر عزت‌خواهی ملت ایران، همچنان ابتلائات و آزمون‌های بیشماری در پیش است؛ اما با این ملت مؤمن و انقلابی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری – مدظله العالی – و تحت ظل توجهات حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – امید عبور از فتنه‌ها و نیل به پیروزی برقرار است و ایران قوی و تمدن نوین اسلامی وعده‌ای تحقق یافتنی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همراه با مردم شریف ایران ضمن تجدید بیعت با مقام عظیم الشأن ولایت، آرمان‌های امام راحل – قدس سره – و تأکید بر هویت دینی و ملی ایران عزیز، یوم الله نهم دی را گرامی می‌دارد و همگان را به حضور پرشور در مراسمات این روز باشکوه دعوت می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول