اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چراغ بیش از ۶۰۰ خودروی هنجارشکن خاموش شد

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در راستای مقابله با خودروهای هنجارشکن و دارای نورهای زننده و آزاردهنده، مأموران پلیس‌راه این استان بیش از ۶۰۰ خودرو با این تخلفات را متوقف، اعمال قانون و توقیف کردند.

چراغ بیش از ۶۰۰ خودروی هنجارشکن خاموش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: حسب دستور فرمانده انتظامی استان سمنان مبنی بر مقابله با خودروهای هنجارشکن به‌خصوص خودروهای دارای نورهای زننده و آزاردهنده، مأموران پلیس‌راه استان بیش از ۶۰۰ خودرو با این تخلفات را متوقف، اعمال قانون و توقیف کردند.

وی افزود: چراغ‌ها و لامپ‌های زنون بدون فیلتر محافظ و عدسی متمرکزکننده و نصب آن روی خودرو، نور به‌شدت قوی و آزاردهنده‌ای تولید می‌کنند و این نوع چراغ‌ها سبب نابینایی و آسیب چشم رانندگان مقابل خواهد شد و در شب سبب ایجاد تصادف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: مأموران پلیس راه استان سمنان در صورت مشاهده خودروهای دارای لامپ زنون، ضمن اعمال قانون بر اساس جدول جرائم، مدارک رانندگان را اخذ و آنان را ملزم می‌کنند، لامپ‌های غیرمجاز را تعویض کنند.

بزرگی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها در محور مواصلاتی تهران- سمنان- مشهد با بیش از ۶۰۰ راننده خودروی دارای لامپ زنون غیرمجاز برخورد قانونی شده و در صورت مشاهده یا تکرار این‌گونه موارد، برخوردها تشدید خواهد شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول