اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت ۷۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۷۸ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۶۸۹ تردد وسایل نقلیه طی ۹ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی‌به ثبت رسید.

ثبت ۷۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، طی 9 ماهه اخیر پرترددترین محور خراسان‌شمالی محور بجنورد به شیروان و بالعکس با ثبت بیش از ۵ میلیون تردد ذکر و اظهار کرد: تردد ورودی به استان ۷ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و تردد خروجی از استان ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۶۴۷ وسیله نقلیه بوده است که به ترتیب ۳.۹۳ درصد و ۳.۹۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی گفت: بیشترین تردد بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، مربوط به محور چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کم ترددترین محور، گراتی به صفی آباد و بالعکس است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان این که بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در محور گرمه به میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه به چمن بید و بالعکس به ثبت رسیده است، افزود: طی این مدت محور فاروج به قوچان دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید به گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

ربانی اضافه کرد: همچنین بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید به آشخانه ثبت شد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول