اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال جهت زیباسازی و توسعه فضای سبز بروجرد

به گفته سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد، ۲۵۰ هزار اصله انواع نهال و درختچه‌های زینتی در نهالستان شهرداری تولید شده است.

تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال جهت زیباسازی و توسعه فضای سبز بروجرد

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به خودکفایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تولید انواع نهال و درختچه‌های زینتی، اظهار کرد: ۲۵۰ هزار اصله اصله انواع نهال و درختچه‌های زینتی تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خودکفایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد در تولید انواع نهال‌ و درختچه‌های زینتی مورد نیاز خود، اقدام به آغاز عملیات قلم زنی در خزانه‌ها و گلدان‌ها کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید انواع نهال و درختچه‌های زینتی از هدر رفتن منابع مالی و هزینه‌های گزاف خودداری کرد، گفت: با این اقدام درون سپاری در این حوزه افزایش پیدا کرده و می‌توان نیازهای کاشت را در خود گلخانه تحت پوشش سازمان رفع کرد.

به گفته بابایی ۲۵۰ هزار اصله انواع نهال و درختچه‌های زینتی تولید شده توسط سبزپوشان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد در حال خارج کردن و گلدان گیری از خزانه‌ها هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول