اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

طرح ساماندهی مجتمع های باغ‌شهری را متوقف کنید!

مجمع دانشجویی آرمان (عدالت‌خواه) دانشگاه شیراز طی نامه ای به استاندار فارس خواستار متوقف شدن طرح ساماندهی مجتمع های باغ‌شهری شد.

طرح ساماندهی مجتمع های باغ‌شهری را متوقف کنید!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجمع دانشجویی آرمان (عدالت‌خواه) دانشگاه شیراز طی نامه ای به استاندار فارس خواستار متوقف شدن طرح  ساماندهی مجتمع های باغشهری شد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:
بسم الله الذی أَمَرَ بالقسط

جناب آقای دکتر ایمانیه، استاندار محترم استان فارس
سلام علیکم

 نیک مستحضرید که بیش از یک دهه از تصویب طرح  فلاحت در فراغت میگذرد، طرحی که نه تنها غیر فنی و غیر کارشناسی است که هیچ توجیه علمی و اقتصادی نداشته و تهدیدی بر منابع آب و خاک است.

همچنین لازم به یادآوری است که وجود باغ‌شهرها از چالش‌های بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است که به دلیل تعریف نشدن در شهرسازی، هیچ گونه قوانینی در خصوص آنها وجود ندارد؛ اما با وجود تمام انتقادات و پرسش های دلسوزان، نه تنها طرح مذکور منتفی نگردید که اکنون زمزمه ها و اخبار تلخی مبنی بر الحاق باغشهر های ایجاد شده در طرح قبلی به محدوده شهری شیراز با عنوان «طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری (باغ ویلا)  استان فارس» به گوش می‌رسد؛ طرحی که  عیناً مصداق بارز دور زدن قانون است!

اکنون سوال دانشجویان عدالت‌خواه به طور واضح و صریح  این است که: اگر هدف، بهبود وضعیت استان است علت تلاش های مصرانه شما جهت الحاق خاصتا روستاهای شمالی با بهانه باغ شهر بودن و نادیده انگاری محرض روستاهای جنوبی شهر مثل شاپورجان و قره باغ و... چیست؟

جناب آقای استاندار، این طرح با هدف فلاحت در فراغت برای بازنشستگان و افراد کم درآمد و بهبود وضعیت محیط زیست به روی کار آمد ولیکن با نتایجی ۱۸۰ درجه خلاف آن روبه شدیم، اکنون استدلال، منطق و توضیح حضرت عالی برای این اقدام خلق‌الساعه و الحاق باغشهر ها به محدوده شهری چیست؟ 

ما دانشجویان و فرهیختگان جامعه بر اساس مسموعات، شخص شما را متوجه به تصویب رسیدن طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری می‌دانیم و هشدار میدهیم که بی شک امضای شما پای تک تک تبعات ناخوشایند و ناعادلانه این طرح خواهد ماند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول